Sprzedawca nie odpowiada na moją reklamację


Autosend jest narzędziem do wysyłki produktów cyfrowych i nie jest właścicielem towarów oferowanych do sprzedaży. System działa jedynie jako usprawnienie na drodze Klient - Sprzedawca. Jeśli zakupiony produkt nie działa to można skorzystać z ułatwienia jakim jest nasz wewnętrzny system reklamacyjny. Jeśli mimo tego nie uda się nawiązać porozumienia ze Sprzedawcą to należy zgłosić reklamacje w miejscu gdzie dokonano transakcji:

  • w przypadku zakupu na Allegro: rozpocznij spór do transakcji bądź skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta Allegro,
  • w przypadku zakupu na eBay: rozpocznij spór do transakcji na eBay bądź PayPal tytułem niewywiązania się z transakcji przez Sprzedawcę,
  • w przypadku zakupu w sklepie internetowym: złóż reklamację u pośrednika u którego dokonano wpłaty, np. HotPay lub PayPal, tytułem niewywiązania się z transakcji przez Sprzedawcę.

Jeśli mimo wszystko nie uda się nawiązać porozumienia ze Sprzedawcą to Autosend nie udostępnia żadnych Sprzedawcy.