Dodawanie nowych produktów do sklepu Autosend


Jeśli chcesz dokonać integracji platformy Autosend ze swoim sklepem internetowym bądź sprzedawać produkty przez podstronę sprzedażową musisz najpierw dodać je do systemu.

Po dodaniu produktu otrzymasz unikalny link do podstrony sprzedażowej. Możesz go umieścić na swojej stronie internetowej lub w sklepie.

W tym celu zaloguj się do systemu Autosend i przejdź do zakładki Produkty / Sklep / lista produktów. Kliknij w przycisk Nowy produkt, który znajduje się po prawej stronie. Następnie wprowadź:

  • nazwę produktu widoczna dla Klientów
  • opis produktu widoczny dla Klientów
  • cenę za jedną sztukę
  • szablon ustawień, z którego mają zostać pobrane ustawienia wiadomości,
  • bazę kodów, z której mają być wysyłane produkty do klientów.

Po skonfigurowaniu produktu przejdź do jego szczegółów aby uzyskać link do podstrony sprzedażowej lub powiąż produkt ze swoim sklepem internetowym.