Zarządzanie szablonami ustawień


Po zakupie produktu przez Klienta otrzyma on wiadomość e-mail z zakupionym towarem. Treść i temat tej wiadomości można zdefiniować w szablonach ustawień. Służą one do szybkiej aktywacji monitoringów aukcji - wystarczy raz skonfigurować szablon, a system automatycznie przypisze jego ustawienia do monitoringów.

W celu dodania nowego szablonu ustawień zaloguj się do systemu i przejdź do zakładki Szablony wiadomości / Nowy szablon. Uzupełnij wymagane pola:

  • nazwa szablonu - nazwa, która pozwoli Ci zidentyfikować szablon,
  • temat wiadomości - temat wiadomości e-mail jaką otrzyma Klient,
  • adres e-mail do odpowiedzi,
  • treść wiadomości - treść wiadomości e-mail jaką otrzyma Klient.

 

Tagi w wiadomości zostaną zamienione na wartości z zamówienia Klienta. Wystarczy, że do treści wiadomości dodasz jeden z następujących tagów:

  • dla wszystkich:
  • [CODE] - kod pobrany z bazy
  • [TITLE] - nazwa zakupionego produktu
  • [BUYER_MAIL] - adres email klienta
  • [BUYER_PHONE] - nr telefonu klienta
  • [QUANTITY] - ilość zakupionych sztuk
  • [PRICE] - cena za sztukę
  • [CURRENCY] - waluta
  • [COMPLAINT] - link do reklamacji
  • dla aukcji Allegro:
  • [ALLEGRO_USER] - nazwa użytkownika
  • [ALLEGRO_OFFID] - numer aukcji
  • dla aukcji eBay:
  • [EBAY_USER] - nazwa użytkownika
  • [PAYPAL_MAIL] - adres PayPal
  • [EBAY_OFFID] - numer aukcji